FAQ

Ordrer

Hvilket betalingsmiddel benytter I?

Vi bruger Klarna Checkout og alle deres betalingsmuligheder. Herunder mulighed for kortbetaling, faktura, afdragsordning og kontant betaling. Deres checkout fungerer i de fleste lande i verden, men de tilgængelige betalingsmuligheder kan dog variere fra land til land.

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis din ordre ikke er afsendt, kan du selvfølgelig annullere den. Du bør dog være opmærksom på at vi tilbyder meget hurtig levering, hvilket betyder, at vi sender pakkerne meget hurtigt efter bestilling. Så henvend dig så hurtigt som muligt for at annullere din ordre, vi kan dog ikke garantere at den kan annulleres, når først den er afsendt.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, skyldes det som regel at e-mail-adressen er forkert, så tjek venligst med Klarna hvilken adresse de har modtaget, da vi henter vores oplysninger via dem.

I nogle tilfælde kan det også være at du har et aktivt spamfilter, der blokerer for vores e-mails. Kontrollér venligst din spammappe, og hvis du stadig ikke kan finde den, bør du kontakte vores kundeservice igen.

Levering

Hvor lang tid er leveringstiden?

Normal leveringstid i Sverige er 1-3 arbejdsdage og 2-6 arbejdsdage i Europa. I visse travle perioder kan forsinkelser forekomme, men her vil du selvfølgelig blive underrettet.

Hvor meget koster fragten?

Vi tilbyder i øjeblikket gratis fragt på alle ordrer uanset land.

Kan jeg spore min pakke?

Ja, selvfølgelig. Du vil modtage en e-mail når din ordre afsendes fra vores lager, og derefter kan du finde et tracking-link samt sporingsnummer vedlagt.

Retur & bytteret

Hvordan returnerer jeg mit køb?

Du har altid 30 dages fortrydelsesret på alle vores produkter. Så ønsker du at returnere et produkt, bedes du kontakte vores kundeservice på support@goldenmoose.com. Så kan vi hjælpe dig hurtigst muligt.

Hvordan kan jeg reklamere hvis jeg har modtaget et defekt produkt?

Vi garanterer altid at dit produkt er fejlfrit ved levering, så det er vigtigt at du vender tilbage til os hurtigst muligt, hvis du ønsker at returnere noget. Send en e-mail til support@goldenmoose.com, så hjælper vi dig så hurtigt som muligt.

Garantie

Hvor længe gælder garantien, og hvad dækker den?

Alle vores produkter har en garanti på et år. Produkterne er lavet til at kunne leve op til vores høje standarder. Derudover er produkterne også omfattet af vores garanti mod eventuelle produktionsfejl.

Hvad dækker vores garanti ikke?

Fejl og skade på produktet forårsaget af tyveri, brand, tab, vand eller skade forårsaget som følge af udsættelse for UV-stråling.

Skader eller funktionsfejl forårsaget af ukorrekt brug (slag, stød, fald osv.), ulykker eller uautoriserede reparationer eller modifikationer.

Kosmetiske forandringer, skader og fejl på grund af normal slitage og ældning.