Hvilket betalingsmiddel benytter I?
Vi bruger Klarna Checkout og alle deres betalingsmuligheder. Herunder mulighed for kortbetaling, faktura, afdragsordning og kontant betaling. Deres checkout fungerer i de fleste lande i verden, men de tilgængelige betalingsmuligheder kan dog variere fra land til land.
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis din ordre ikke er afsendt, kan du selvfølgelig annullere den. Du bør dog være opmærksom på at vi tilbyder meget hurtig levering, hvilket betyder, at vi sender pakkerne meget hurtigt efter bestilling. Så henvend dig så hurtigt som muligt for at annullere din ordre, vi kan dog ikke garantere at den kan annulleres, når først den er afsendt.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, skyldes det som regel at e-mail-adressen er forkert, så tjek venligst med Klarna hvilken adresse de har modtaget, da vi henter vores oplysninger via dem.
I nogle tilfælde kan det også være at du har et aktivt spamfilter, der blokerer for vores e-mails. Kontrollér venligst din spammappe, og hvis du stadig ikke kan finde den, bør du kontakte vores kundeservice igen.
Hvor lang tid er leveringstiden?
Normal leveringstid i Sverige er 1-3 arbejdsdage og 3-7 arbejdsdage i Europa. I højsæsonen kan der være et par dage længere leveringstid.
Hvor meget koster fragten?
Vi tilbyder i øjeblikket gratis fragt på alle ordrer uanset land.
Kan jeg spore min pakke?
Ja, selvfølgelig. Du vil modtage en e-mail når din ordre afsendes fra vores lager, og derefter kan du finde et tracking-link samt sporingsnummer vedlagt.
Hvordan reklamerer jeg et fejlbehæftet produkt?
Kontrollér altid din vare direkte ved leveringen. For at kunne reklamere en vare, som leveres i fejlbehæftet eller ødelagt stand, skal du have kontaktet os på support@goldenmoose.com inden 14 dage, efter at du har modtaget din pakke.
Ved fejl eller defekter, som opstår efter modtagelse af skadefri varer, henviser vi til oplysninger om vores garanti.
Hvordan returnerer jeg mit køb?
Instruktioner ved transportskade:
Hvor længe gælder garantien, og hvad dækker den?
Alle vores produkter er omfattet af garanti i et år. Produkterne er fremstillet for at leve op til vores høje krav. Udover dette dækkes produkterne også af vores garanti mod eventuelle produktionsfejl.
Bemærk, at garantien ikke gælder varer, som er fejlbehæftede eller i stykker ved leveringen. Sådanne varer skal kontrolleres og reklameres af dig inden for 14 dage, efter at du har modtaget din pakke. Læs mere i vores købsvilkår.
Hvad dækker vores garanti ikke?
Konkrete eksempler på, hvad der ikke dækkes af garantien:
Hvordan skal produkterne vaskes?
Produkterne skal vaskes i hånden. Fyld med lunkent vand, og lad stå et øjeblik, omryst let, og hæld ud. Gentag, til produkterne er rene.
Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn