• Fri fragt
  • 30 dages åbent køb
  • 1 års garanti

FAQ

Ordrer

Hvilket betalingsmiddel benytter I?

Vi bruger Klarna Checkout og alle deres betalingsmuligheder. Herunder mulighed for kortbetaling, faktura, afdragsordning og kontant betaling. Deres checkout fungerer i de fleste lande i verden, men de tilgængelige betalingsmuligheder kan dog variere fra land til land.

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis din ordre ikke er afsendt, kan du selvfølgelig annullere den. Du bør dog være opmærksom på at vi tilbyder meget hurtig levering, hvilket betyder, at vi sender pakkerne meget hurtigt efter bestilling. Så henvend dig så hurtigt som muligt for at annullere din ordre, vi kan dog ikke garantere at den kan annulleres, når først den er afsendt.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, skyldes det som regel at e-mail-adressen er forkert, så tjek venligst med Klarna hvilken adresse de har modtaget, da vi henter vores oplysninger via dem.

I nogle tilfælde kan det også være at du har et aktivt spamfilter, der blokerer for vores e-mails. Kontrollér venligst din spammappe, og hvis du stadig ikke kan finde den, bør du kontakte vores kundeservice igen.

Levering

Hvor lang tid er leveringstiden?

Normal leveringstid i Sverige er 1-3 arbejdsdage og 3-7 arbejdsdage i Europa. I højsæsonen kan der være et par dage længere leveringstid.

Hvor meget koster fragten?

Vi tilbyder i øjeblikket gratis fragt på alle ordrer uanset land.

Kan jeg spore min pakke?

Ja, selvfølgelig. Du vil modtage en e-mail når din ordre afsendes fra vores lager, og derefter kan du finde et tracking-link samt sporingsnummer vedlagt.

Retur & bytteret

Hvordan reklamerer jeg et fejlbehæftet produkt?

Kontrollér altid din vare direkte ved leveringen. For at kunne reklamere en vare, som leveres i fejlbehæftet eller ødelagt stand, skal du have kontaktet os på support@goldenmoose.com inden 14 dage, efter at du har modtaget din pakke.

Ved fejl eller defekter, som opstår efter modtagelse af skadefri varer, henviser vi til oplysninger om vores garanti.

Hvordan returnerer jeg mit køb?

Instruktioner ved transportskade:

  • For hurtig behandling af ærindet skal du tage et tydeligt billede af det defekte gods og sende billedet til os pr. mail på support@goldenmoose.com.
  • Inkluder altid dit bestillingsnummer, når du kontakter vores kundeservice.
  • Reklamation ved transportskade skal ske inden 14 dage, eller efter at du har modtaget din bestilling, og det skal gøres ved den samme lejlighed. Det er således vigtigt, at du kontrollerer hele sendingen, inden du laver en reklamation.
  • Vi forbeholder os ret til enten at opkræve en efterbetaling for skadet gods eller sende en ny vare til kunden.
  • Er der tale om reklamationer, som vi tager tilbage for at teste, og det viser sig, at produktet er fejlfrit, debiteres du for samtlige fragtudgifter samt evt. administrationsudgifter.
  • I de tilfælde, hvor vi sender erstatningsprodukter og oplyser, at vi ønsker at få skadede varer retur, står vi for returfragten. Hvis kunden ikke sender varer tilbage, som han/hun har modtaget erstatningsprodukt for, debiteres kunden for alle udgifter såsom forsendelse, varens pris samt administrationsafgift.

Garanti og håndtering

Hvor længe gælder garantien, og hvad dækker den?

Alle vores produkter er omfattet af garanti i et år. Produkterne er fremstillet for at leve op til vores høje krav. Udover dette dækkes produkterne også af vores garanti mod eventuelle produktionsfejl.

Bemærk, at garantien ikke gælder varer, som er fejlbehæftede eller i stykker ved leveringen. Sådanne varer skal kontrolleres og reklameres af dig inden for 14 dage, efter at du har modtaget din pakke. Læs mere i vores købsvilkår.

Hvad dækker vores garanti ikke?

Konkrete eksempler på, hvad der ikke dækkes af garantien:

  • Defekter og skader relateret til tyveri, brand, vandskader eller skader, som er opstået, fordi produktet er blevet udsat for UV-stråling.
  • Skader eller fejl, som er forårsaget af fejlagtig anvendelse (slag, buler, knust materiale, fald osv.), ulykker eller uberettiget reparation/modificering.
  • Forandringer af udseende, skader og defekter på grund af normal slitage og alder.
  • Skader, fejl eller forandringer af udseende, som er forårsaget af, at produkterne er blevet vasket i opvaskemaskine.

Hvordan skal produkterne vaskes?

Produkterne skal vaskes i hånden. Fyld med lunkent vand, og lad stå et øjeblik, omryst let, og hæld ud. Gentag, til produkterne er rene.

 

Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn